zap June 16, 2020 0 Comments

Poate fi acea perioadă a anului în care efectuați recenzii trimestriale și descoperiți că afacerea dvs. a rămas în urmă în ceea ce a fost trimestrul anterior. Ceea ce este mai rău este că intervalul de timp este posibil să fi fost incremental în ultimii ani de ceva timp. Cu toate că este posibil să nu fi fost atât de îngrijorător la început, decalajul a început acum să curga și să devină o sumă care începe să devină îngrijorătoare. În timp ce ați efectuat ajustări aici și acolo, este posibil să nu fiți sigur exact ce trebuie să faceți pentru ca afacerea dvs. să funcționeze din nou eficient.

Eficiența este ceea ce face ca o afacere să fie profitabilă. Dacă există începuturi, opriri sau întârzieri, atunci sunt momente în care nu câștigi bani. Prea multe dintre acele momente vă pot costa bani în schimb. Pentru a vă ajuta să vă reglați modelul de afaceri și pentru ca lucrurile să funcționeze fără probleme și eficient încă o dată, iată cinci sfaturi pe care poate doriți să le luați în considerare.

1. Accesați productivitatea angajaților

În timp ce acest lucru poate părea că ar putea dura mult, mai ales dacă aveți mulți angajați, una dintre principalele domenii ale ineficienței este munca dvs. umană. Faceți un moment pentru a parcurge evidența resurselor umane și a stabili dacă există probleme între angajații dumneavoastră. Conflictele la locul de muncă pot implica uneori mai mult decât doar două persoane. Un birou întreg poate pierde productivitate din cauza unui mediu de muncă încordat. Dacă există probleme care au fost raportate, le puteți remedia de unul singur. Uneori, angajații trebuie doar să stea jos și să vorbească. În circumstanțe mai grave, poate fi necesar să sfârșiți prin a concedia unul. Cu toate acestea, conflictele la locul de muncă nu sunt agreabile pentru o afacere eficientă, așa că ar trebui să fiți sigur că veți rămâne în fruntea lor în permanență.

Un alt aspect al productivității angajaților este doar productivitatea generală a acestora. Primesc lucrările în timp util? Sigur, toată lumea are zile libere, dar observați un angajat care pare să aibă mai multe zile libere decât zilele bune? Aceștia ar putea avea ceva acasă sau poate nu sunt motivați să funcționeze bine. Din nou, puteți remedia acest lucru, așezându-vă cu angajatul și descoperind motivul lipsei de productivitate. Este posibil să fie o problemă cu care se confruntă acasă sau pot simți pur și simplu că le lipsește pregătirea corespunzătoare pentru jobul care le este dat. Pentru aceștia din urmă, le puteți oferi încă câteva sesiuni de formare și s-ar putea să descoperiți că devin încă cel mai productiv angajat al vostru. Sau poate au nevoie de o poziție în altă parte.

Prin menținerea motivată a angajaților și promovarea unui loc de muncă distractiv și de susținere, puteți împinge angajații să mențină un anumit nivel de productivitate. Cu ei motivați și fericiți la locul de muncă, ar trebui să puteți elimina orice decalaj observat în categoria de angajare.

2. Utilizați puterea Internetului

Internetul a devenit un instrument atât de extins pentru proprietarii de afaceri, încât dacă nu îl utilizați în mod corespunzător, atunci nu pierdeți multe. Social media, în special, a devenit un punct excelent pentru întreprinderi să facă conexiuni cu clienții. Indiferent dacă ai o afacere locală sau una globală, puteți totuși să vă adresați clienților și să creati o relație strânsă, care îi va ajuta să vină în afacerea ta în anii următori. De asemenea, vă poate salva puțin în departamentul de marketing. În timp ce cu siguranță ar trebui să vă folosiți în continuare departamentul de marketing în alte aspecte, faptul că cineva are grijă de postările pe rețelele de socializare ar putea să vă salveze compania de la a face în schimb o altă reclamă scumpă.

Pentru întreprinderile care oferă un serviciu, această conversație directă cu clienții lor le poate permite să primească feedback autentic cu privire la eventualele întârzieri pe care clientul, în sine, le observă. Pe site-ul lor web poate exista o problemă de care echipa lor de software nu cunoaște în acest moment. Această problemă poate fi suficient de mare pentru a împiedica clienții să poată face cumpărături sau să planifice întâlniri. Aceștia pot pierde o mulțime de bani. Dacă clienții sunt capabili să utilizeze social media și să aibă o echipă pregătită să răspundă pe rețelele de socializare, întreprinderile pot deveni imediat conștiente de orice problemă în funcționalitatea activității lor. Nu subestimați niciodată puterea social media.

3. Externalizarea inteligentă

Cuvântul externalizare a primit o reputatie rea. Sigur, unele companii tind să externalizeze prea mult. Cu toate acestea, cei care fac acest lucru în mod inteligent pot de fapt face ca afacerea lor să funcționeze eficient, fără a-și înstrăina clienții și angajații. Metoda pentru a face acest lucru este să externalizezi doar activitățile non-core ale afacerii tale. Există și alte afaceri care pot avea grijă de lucruri precum salariile, contabilitatea, gestionarea resurselor umane și altele. Cu excepția faptului că o fac mult mai bine și mai ieftin, deoarece aceasta este specialitatea lor.

https://www.openvision.ro/mentenanta-it/avantajele-externalizarii/

De asemenea, te eliberează pentru a te concentra pe activitățile de bază care îți alcătuiesc afacerea. Cu banii economisiti din externalizare, ii puteți investii in inovație, marketing, pe scurt, in orice aspect al afacerii dvs. pe care îl considerați ca ar putea folosi un impuls. Mai important, întrucât altcineva are grijă de acele activități non-core pentru tine, propria ta atenție poate fi acordată exact acolo unde aparține – afacerea ta. Ar trebui să observați un impuls rapid în eficiența și productivitatea afacerii dvs.

4. Automatizarea

În timp ce unii oameni s-ar putea să fie un pic sceptici în ceea ce privește automatizarea afacerilor, aceste companii sunt, probabil, incredibil de ineficiente. Nu este un secret cât de multă tehnologie a ajutat la îmbunătățirea afacerilor. Ar trebui să continuați să încorporați tehnologia în afacerea dvs. Automatizarea nu înseamnă întotdeauna înlocuirea angajaților cu software sau roboți. Dar veți avea nevoie de cineva la îndemână, care să poată monitoriza software-ul sau roboții, astfel încât să puteți crea de fapt un nou câmp de locuri de muncă care anulează pierderea locurilor de muncă. Mai important, puteți utiliza software, în special, pentru a ajuta la îmbunătățirea eficienței. Acest lucru se poate realiza doar pentru a permite software-ului să privească planul de afaceri, cheltuielile și nivelurile de productivitate și să îi permită să elaboreze un plan de acțiune pentru a-ți duce afacerea pe acel traseu eficient.

https://www.openvision.ro/solutii/continuitatea-afacerii/

În plus, puteți utiliza software pentru a găzdui întâlniri. O mulțime de bani pot fi cheltuiți pentru a călători la întâlniri. Nu mai. Cu atât de multe programe de acum, care oferă întâlniri bune și puternice, puteți sta chiar în propriul birou și vă puteți întâlni cu partenerii. Nu numai că acest lucru costă mult mai puțin bani, dar, de asemenea, economisește timp. Prin eliminarea timpului de călătorie, puteți să îl concentrați în altă parte asupra afacerii dvs.

5. Faceți comunicarea ușoară

Un alt aspect al ineficienței este o comunicare greșită sau o lipsă de comunicare. Uneori, acest lucru poate fi rezolvat cu ușurință cu o întâlnire, dar acele întâlniri pot fi dificil de programat sau pot doar să-și piardă timpul. La urma urmei, aveți nevoie într-adevăr de o întâlnire atunci când ați putea lăsa doar un memoriu? Sau dacă ai nevoie doar să vorbești cu o persoană? Pot fi utilizate e-mailurile, cu siguranță, dar chiar și atunci nu pot fi clare. Sau, dacă cele două persoane sunt ocupate, este posibil să nu poată răspunde la întrebări pe care le-a avut destinatarul.

Ca atare, este esențială o comunicare netedă. Cu toată tehnologia disponibilă, nu există nicio scuză pentru a nu eficientiza comunicarea. Fie că doriți să aveți o conversație ușoară față în față prin intermediul camerei web, sau să utilizați doar un software de chat de ritm rapid, vă puteți asigura că angajații dvs. știu ce trebuie să facă de la început. Confuzia poate fi lăsată în jos și angajații dvs. pot să lucreze și să îmbunătățească productivitatea afacerii. Mai important, mai puține întâlniri înseamnă mai puțin timp pierdut.

La îndemână

Cu sfera tehnologiei și a resurselor disponibile, gradul de productivitate și eficiență este la îndemână. Implementând unele dintre aceste sfaturi, puteți îmbunătăți eficiența afacerii dvs. și puteți observa o creștere a productivității generale și a profiturilor.

Pentru a observa modalitatea de lucru a unei externalizari eficiente, puteti intra pe urmatorul link https://www.openvision.ro/mentenanta-it/mod-de-lucru/

Sursa: https://www.smallbizdaily.com/5-tips-on-how-to-improve-business-efficiency/